Na, elkezdek írni egy kis önismereti blogot, mert úgy veszem észre, van rá igény.

 

És tudod miért van?

Mert nem érsz rá.

Mert rohansz.

Mert tele van a  fejed az internettel, a vásárlással, a gyerekekkel, a magánéleteddel, a százezernyi árúval a boltban, a reklámokkal, a fészbúkkal, a közlekedéssel.

 

Nem fejlődsz lelkileg, nem olvasol, maximum a monitort bámulod és bekajálod az instant tudást, a Coelho meg a Müller Péter idézeteket.

És bölcsnek hiszed magad.

Mert akkor úgy fest, hogy ma is megvolt az a bizonyos "hümmm", hogy hát igen, elgondolkodtam valamin.

Aztán be lehet zárni x-szel.

 

 

Nekem szerencsém volt, mert 1977-ben születtem, és 15 éves koromban (amikor már nyiladozott az elmém), még nem volt se mobil, se számítógép.

Voltak könyvek, meg idő.

Most az időt benyeli a laptopod, vagy a munkád.

A családod meg a relaxációs gyakorlataid biztos hogy nem.

 

 

Adok Neked kicsi és gyors félmegoldásokat.

Elmondom miért.

Mert amiket majd megosztok Veled, azt én 20 év alatt szedtem össze. Fizettem érte a véremmel, a lelkemmel, a csontvelőmig hatoló fájdalommal és a soha be nem gyógyuló sebeimmel.

Tanultam csöndből és pofonokból, visszautasításokból és kudarcokból.

Neked meg erre nincs 20 éved, pedig nem fogod megúszni, ne reménykedj. Csak amit a saját bőrödön érzel, az az igazi tapasztalás.

 

Ne dőlj hátra, se útmutatást, se kulcsot nem fogok a kezedbe adni, maximum elmondom, hogy én, egy a hétmilliárdból, hogyan látom a világot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsipszicho.blog.hu/api/trackback/id/tr34581521
süti beállítások módosítása